Jedną z rzeczy, która cieszy rodziców najbardziej, jest duży apetyt ich dzieci. Dziecko jedzące dużo jest nie tylko pełne energii, ale także postrzegane przez rodziców jako zdrowe. Jeśli nasza latorośl nie grymasi i dużo je, cieszymy się - w końcu jego organizm szybko się rozwija, a rozwój ten warunkowany jest stałym dostarczaniem nowej energii. Nawet jeśli nasza pociecha przejawia ogromną miłość do hamburgerów czy smażonego na głębokim tłuszczu kurczaka, to wszystko jest w porządku, jeśli tylko nie je za dużo słodyczy, prawda? 

Nieprawda.

Według Światowej Organizacji Zdrowia, do 2025 ponad 70 milionów dzieci na całym świecie będzie cierpieć na otyłość.

Na taką sytuację wpływa nie tylko apetyt naszych latorośli, ale także szereg innych czynników, takich jak indywidualne skłonności organizmu, coraz bardziej dotykający dzieci stres oraz - co bardzo ważne - preferencje naszych szkrabów, od zdrowego jedzenia wolących takie, które po prostu dobrze wygląda, pachnie i smakuje. Wszyscy wiemy, jak trudno odmówić naszemu ukochanemu oczku w głowie, kiedy - zamiast brokułów czy porcji szpinaku - domaga się kawałka pizzy albo ulubionych, tłuściutkich frytek... Zdesperowany rodzic woli, żeby jego dziecko zjadło cokolwiek, niż z grymasem na twarzy odmawiało jedzenia w ogóle. 

Beko chce położyć kres tej sytuacji.

MISJA BEKO

Globalna kampania Beko Eat Like A Pro. Jedz jak mistrz podejmuje ciężkie wyzwanie, jakim jest zachęcenie naszych dzieci do zdrowszego odżywiania się.

Przy wsparciu drużyny piłkarskiej FC Barcelona Beko chce pokazać, że zdrowe żywienie to nie droga pełna wyrzeczeń, a racjonalne i sprytne rozwiązanie pewnego problemu. Należy pamiętać o tym, że rodzic łatwiej poradzi sobie z wybredną latoroślą, jeśli za wzór do naśladowania postawi jej któregoś z dobrze odżywiających się, wysportowanych idoli. Do tej roli ciężko o kogoś lepszego niż piłkarze FC Barcelony.

Z pomocą dietetyków jednego z najbardziej utytułowanych zespołów piłkarskich na świecie udowodnimy, że zdrowe jedzenie może nie tylko mieć zbawienny skutek na młody organizm, ale także wyśmienicie wyglądać i smakować. Poprzez realizację akcji Beko chce uświadomić, że „pizza” nie musi być grubym plackiem z tłustym serem i że „batonik” może być czymś znacznie więcej niż niebezpieczną bombą cukrową.

Wszystkie porady i przepisy przedstawione w kampanii Beko, która wkrótce ruszamożna wprowadzić w życie szybko i bez zbędnych wydatków - wystarczy piekarnik, płyta kuchenna i kilka podstawowych urządzeń AGD. Jako ich producent Beko doskonale zdaje sobie sprawę, że dla osiągnięcia dobrego wyniku ważne jest zastosowanie odpowiednich narzędzi.

Zadbajmy razem o przyszłość naszych dzieci. 
Razem z nimi jedzmy jak mistrzowie!

FC Barcelona Premium Partner