Radosna koncepcja festiwalu to zasługa marki Vueve Clicquot, szampana którego żółta etykieta symbolizuje nonszalanckie, wesołe i niezobowiązujące podejście. Nie dziwi więc fakt, że Yellow Foodie Week to innowacyjny projekt, który powstał przy współpracy z Justyną Adamczyk, prezes Gault&Millau Polska, wydawcy znanego Żółtego Przewodnika. Żółta

W festiwalu biorą udział restauracje z Warszawy, Wrocławia, Krakowa i Poznania. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zarezerwować wizytę w wybranym lokalu między 20 a 26 maja - festiwalowe menu znajdziecie na stronie Yellow Foodie Week.

 

W projekcie udział biorą:

Warszawa: N31 (Robert Sowa), Port Royal (Miłosz Srodka), Bez Tytułu (Erwan Debono), Ceviche Bar (Martin Gimenez Castro), Wabu (Jakub Grzelak).

Kraków: Fiorentina (Robert Koczwara), Albertina (Grzegorz Fic), Bottiglieria 1881 (Paweł Kras).

Trójmiasto: Fedde Bistro (Jacek Fedde), Eliksir (Paweł Wątor).

Wrocław: Campo Modern Grill (Tomasz Nowak), Menu Motto (Beata Śniechowska), jadka (Justyna Słupska-Kartaczowska), Olszewskiego 128 (Katarzyna Daniłowicz).

Poznań: Concordia Taste (Tomasz Olewski), Autentyk (Ernest Jagodziński), Oskoma (Adam Adamczak), A nóż widelec (Michał Kuter