gowne_ziolatrawienie
23.09.2015

Zioła na trawienie

W diecie wegetariańskiej i wegańskiej warto uwzględnić zioła, które wspomogą trawienie. Możemy je stosować niemal do każdego posiłku.

gowne_spirulina
22.09.2015

Spirulina

Spirulina to mikroalga, a zarazem jedna z najbogatszych w składniki odżywcze roślin, które znamy. Zaliczana do „superfood” i niezastąpiona w diecie wegetariańskiej i wegańskiej.

gowne_soki
21.09.2015

Świeże soki z warzyw i owoców

Soki warto robić samemu i pić je świeże, ponieważ podczas pasteryzacji i dłuższego przechowywania tracą cenne witaminy i składniki mineralne tak istotne w diecie wegetariańskiej.

gowne_kieki
18.09.2015

Kiełki dla zdrowia

Kiełki to doskonałe źródło witamin, wielu wartości odżywczych i mikroelementów dla wegan i wegetarian. Warto wproadzić je do diety.

gowne_grzybki
18.09.2015

Grzyby Portobello

Portobello, czyli brunatna odmiana pieczarki, na nowo zdobywa popularność. Wegetarianie pokochali ją za niemal nieograniczone możliwości wykorzystania w kuchni roślinnej.

Muscovado
24.08.2015

Muscovado - właściwości zamiennika białego cukru

Ten brązowy nierafinowany cukier charakteryzuje się ciemnym kolorem i bardzo specyficznym karmelowym smaku. Dzięki swoim właściwościom zdrowotnym porównywany jest często do miodu oraz syropu klonowego.