Inspiracją tegorocznego programu „Food Service Summit" będzie odkrycie kart sukcesu ludzi tworzących cenione i popularne restauracje w Polsce.
- Program tegorocznej konferencji skonstruowany jest, zarówno dla debiutantów w branży restauracyjnej, chcących uczyć się od najlepszych, jak i dla doświadczonych graczy, którzy w obliczu dopadającej rutyny szukają natchnienia, chcieliby poznać obecne trendy branży HoReCa i marzą o odkryciu nowych ścieżek rozwoju dla swojego biznesu - mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu Food Service
Ludzie sukcesu
Siłą konferencji będą profesjonaliści, czyli uznani przedstawiciele branży gastronomicznej, związani z nią od lat: restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie, którzy wiedzą, co zrobić, aby odnieść sukces w gastronomii.
Dołączą do nich także eksperci od marketingu i sprzedaży, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy. Obecne będą również nazwiska, w środowisku gastronomicznym bardzo znane i uznane, często związane z restauracjami i hotelami z całej Polski, które mogą pochwalić się najwyższymi wyróżnieniami w branży, m.in.
- Aleksandra Lazar, doradca, analityk trendów, coach biznesowy
- Grzegorz Wejer, dyrektor handlowy Winne Pola
- Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski, master sommelier i niezależny konsultant branży HoReCa
- Natalia Drobniak, senior strategic planner, McCann Worldgroup
- Dawid Kaźmierczak, digital director, McCann Worldgroup
- Anna Oleksak, certyfikowany sędzia międzynarodowych zawodów kawowych, coffee ambassador Nespresso
- Norbert Redkie, CEO Trust, współzałożyciel Grupy Warszawa
- Agnieszka Kręglicka, Marcin Kręglicki, właściciele Kręgliccy - Restauracje i Catering
- Tadeusz Müller, właściciel Make Me Food
- Marcin Wojtasik, współwłaściciel Yatta Ramen
- Monika Roehr, współwłaścicielka Cosmo Bar
Karty sukcesu
Ideą konferencji będzie znalezienie odpowiedzi na m.in. takie pytania jak:
- Dlaczego jednym się udaje prowadzenie restauracji, a innym nie?
- Czy powodzenie na rynku to kwestia mądrego i umiejętnego zarządzania?
- Jak robią to inni, którym się udało?
- Gdzie szukać odpowiedzi? Skąd czerpać pomysły? Na kim się wzorować?
Organizatorzy, prelegenci oraz uczestnicy odkryją właściwe karty sukcesu - właściwe - bo z wielu obszarów, które składają się na funkcjonowanie biznesu.
- Podobnie jak w pokerowym rozdaniu wygrywa pięć najsilniejszych kart, również w biznesie restauracyjnym dobrze jest zdobyć tych kilka asów, aby móc wygrać - dodaje Godlewska
Praktyczna konferencja
Pprogram, „Food Service Summit” składa się z trzech bloków: wykłady, warsztaty i case study z ekspertami branży HoReCa. Jednym z ważnych aspektów będzie networking, podczas którego uczestnicy będą mieli możliwość konwersacji z restauratorami i menedżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.
Dlatego „Food Service Summit” jest dla każdego, kto:
- jest obecnym lub przyszłym właścicielem / menedżerem restauracji
- poważnie myśli o profesjonalnym rozwoju biznesu i chce się uczyć od najlepszych
- szuka nie tylko inspiracji, ale także sprawdzonych pomysłów na rentowność restauracji
- chce spotkać i poznać ekspertów branży oraz wykorzystać siłę networkingu do budowania marki osobistej
istCo roku udział w konferencji bierze ok. 300 przedstawicieli branży HoReCa, a wśród nich m.in. właściciele restauracji, menedżerowie, szefowie kuchni, osoby decyzyjne w lokalach gastronomicznych, przyszli restauratorzy, producenci, dostawcy, media, agencje PR związane zawodowo z gastronomią oraz osoby zainteresowane tematyką kulinarną, pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.
Komentarze